advertise

برج مارینا بی سندز سنگاپور

برج مارینا بی سندز سنگاپور

مارینا بی سندز
مارینا بی سندز
مارینا بی سندز یک ریزورت یکپارچه در مقابل خلیج مارینای سنگاپور می باشد که توسط شرکت هتل سازی لاس وگاس سندز ایجاد شده و گران ترین ساختمان دنیا (۷/۵ میلیارد دلار) می باشد. این شرکت اذعان کرد که مارینا بی سندز چالش برانگیز ترین و گران ترین پروژه ساختمانی در قرن ۲۱ می باشد. مارینا بی سندز بر روی یک زمین ۵/۱۵ هکتاری بنا شده و زیربنای آن ۵۸۱۰۰۰ متر مربع می باشد. این ساختمان عظیم که دورنمای شهری (خط آسمان) سنگاپور را شکل داده است، شامل هتل، سالن همایش و نمایشگاه، تئاتر، مکان های سرگرمی، فروشگاه و رستوران می شود.

معماری مارینا بی‌سندز

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل مارینا بی‌سندز که آن را از دیگر هتل‌های لوکس و ۵ ستاره سنگاپور متفاوت کرده است، معماری بی‌نظیر آن و سازه‌ کشتی مانندی است که در طبقه ۵۷ و در بالای سه برج مجموعه قرار دارد. این سازه با عنوان بلندترین پارک آسمانی جهان شناخته شده و بزرگ‌ترین استخر بی‌کران دنیا را نیز در خود جای داده است.

گروه فنی مهندسی کیسا

برج ماهاناخن بانکوک

برج ماهاناخن بانکوک

دیدن و نگاه کردن به شهر بانکوک از ارتفاه ۳۱۰ متری روی سقف شیشه‌ای اسکای‌واک ساختمان کینگ‌پاور محیا می باشد. بازدیدکنندگان اسکای‌واک می‌توانند از ارتفاعی فراتر از ۳۰۰ متر این شهر را ببینند.

سوالات متداول

کاغذ دیواری را چگونه تمیز کنیم؟
برای تمیز کردن کاغذ دیواری باید زود به زود لکه‌ها را از سطح آن پاک کنیم چون ممکن است به مرور زمان آن را از رنگ و جلا بیندازد. برای تمیز کردن و شست و شوی کاغذ دیواری ها توجه داشته باشید که کاغذ دیواری تان حتما قابل شست و شو باشد. در ابتدا باید غبار روی دیوار را با استفاده از پارچه ای خشک بزدایید و مقداری محلول شستشوی بدون رنگ (صابون یا محلول مایع) حل کنید. می توانید محلول آماده شده را در بطری اسپری بریزید و یا در ظرف بریزید. ابتدا بخش کوچکی از کاغذ دیواری را با محلول تست نمایید تا از مقاومت کاغذ دیواری نسبت به محلول مطمئن شوید. بعد اگر اسپری دارید مقداری به دیوار اسپری کنید و یا اسفنج تمیز را آغشته به محلول کنید و روی دیوار بکشید و بعد از تمیز کردن دیوار با محلول با یک دستمال مرطوب سطح دیوار را خشک نمایید. در مواقع تمیز کردن لکه‌ها با آب باید مراقب بود تا آب به پشت کاغذ دیواری نفوذ نکند.
 برای تمیز کردن کاغذ دیواری نباید از سیم‌های زبر و پودر‌های قوی و ... که به کاغذ دیواری آسیب می‌رساند استفاده کرد و در صورت پر رنگ بودن لکه‌ها می‌توان از خمیر دندان و مسواک کمک گرفت.
گروه فنی مهندسی کیسا

پارک آسمانی مارینا بی‌ سندز

پارک آسمانی مارینا بی‌ سندز، ۳۴۰ متر طول دارد که حدود ۶۵ متر بیشتر از طول برج‌های مجموعه است. کل مساحت پارک ۱۲.۴۰۰ متر مربع می‌باشد که ظرفیت بیش از ۳۹۰۰ نفر را دارد. این کشتی شامل یک استخر با طول ۱۵۰ متر بوده و محدوده‌ای را نیز برای بازی و تفریح در نظر گرفته است. ۲۵۰ گونه مختلف درخت و حدود ۶۵۰ گیاه زینتی در این مجموعه کاشته شده و از آن نگهداری می‌شود.


استخر بی‌نهایت مارینا بی‌ سندز
استخر بی‌نهایت مارینا بی‌ سندز
شگفت‌انگیزترین بخش این پارک آسمانی، استخر بی‌نهایت آن است که چشم‌انداز بی‌نظیری از کل شهر را در مقابل چشمان شناگران قرار می‌دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا به این استخر عنوان بی‌نهایت داده شده است. لبه‌های استخر طوری طراحی شده است که آب از روی آن عبور کرده و به سمت پایین سرازیر می‌شود. در واقع شما هیچ حفاظ و دیواری به دور این استخر نمی‌بینید. البته جای هیچ‌گونه نگرانی نیست! استخر کاملا امن است و حتی اگر از لبه‌های آن سقوط کنید، به داخل حوضچه‌ای هدایت می‌شوید و هیچ اتفاقی برایتان نمی‌افتد. آبی که به سمت پایین سرازیر می‌گردد و به درون حوضچه می‌ریزد در واقع نقش پمپاژ آب را دارد و دوباره به استخر برمی‌گردد.

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت یک توافق دوطرفه است که در آن مالک و سازنده مقرر می کنند، برای احداث یک ساختمان طبق شرایط و مشخصات تعیین شده سرمایه گزاری ....

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.