advertise

برج ماهاناخن بانکوک (Bangkok MahaNakhon Tower)

برج ماهاناخن بانکوک (Bangkok MahaNakhon Tower)

برج ماهاناخن بانکوک
برج ماهاناخن بانکوک
برج ماهاناخن بانکوک (Bangkok MahaNakhon Tower) یک آسمان خراش چند کاربرده با ارتفاع ۳۱۷ متر در دل پایتخت کشور تایلند محسوب می‌شود. البته نام آن چندی سالی است به آسمان خراش کینگ پاور ماهاناخن تغییر پیدا کرده است. مراحل ساخت این آسمان خراش در سال ۲۰۱۱ آغاز در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید. یکی از دلایل جذابیت و محبوبیت آسمان خراش ماهاناخن ظاهر بسیار عجیب آن است. با دیدن برج از راه دور، احساس خواهید کرد بخش‌هایی از بدنه آن ریزش کرده است. برج ماهاناخن بانکوک از یک هتل تشکیل شده و دارای یک مرکز خرید و واحدهای مسکونی است.

توصیف معماری و طراحی

توصیف معماری و طراحی برج کینگ‌ پاور ماهاناخون طراحی آسمان خراش MahaNakhon تزئین دو گونه برج و تریبیون بود که کالبد ساختمان را مانند یک قطعه یخ بزرگ در حال ذوب به نمایش گذاشت و حسی از سقوط ذره به ذره ساختمان را نشان می دهد. مجموعه ای از تراس های داخلی/خارجی در طبقات پایینی برج می باشد که امکانات تجاری تفریحی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تراس های باز به کاربران اجازه می دهد تا مناظر شهر و کوهستان را به راحتی مشاهده کنند.

گروه فنی مهندسی کیسا

برج مارینا بی سندز سنگاپور

برج مارینا بی سندز سنگاپور

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل مارینا بی‌سندز که آن را از دیگر هتل‌های لوکس و ۵ ستاره سنگاپور متفاوت کرده است، معماری بی‌نظیر آن و سازه‌ کشتی مانندی است که در طبقه ۵۷ و در بالای سه برج مجموعه قرار دارد. این سازه با عنوان بلندترین پارک آسمانی جهان شناخته شده و بزرگ‌ترین استخر بی‌کران دنیا را نیز در خود جای داده است.

سوالات متداول

انواع شیشه های مورد استفاده در نمای شیشه ای کدامند؟
- شیشه سکوریت
- شیشه لمینت
- شیشه دوجداره
- شیشه تک جداره
- شیشه رفلکس
- شیشه ساده
- شیشه رنگی
گروه فنی مهندسی کیسا

تجربه راه رفتن روی آسمان با اسکای‌واک

دیدن و نگاه کردن به شهر بانکوک از ارتفاه ۳۱۰ متری روی سقف شیشه‌ای اسکای‌واک ساختمان کینگ‌پاور محیا می باشد. بازدیدکنندگان اسکای‌واک می‌توانند از ارتفاعی فراتر از ۳۰۰ متر این شهر را ببینند. اسکای‌واک در تمام طول سال باز است و محدودیتی برای بازدیدکنندگان هم ندارد. این کار به لطف بام شیشه‌ای ساخته شده بر بالای ساختمان مشهور کینگ‌ پاور ماهاناخون بلندترین ساختمان بانکوک ممکن شده است. این بام شیشه‌ای که یکی از بزرگترین بام‌های شیشه‌ای جهان محسوب می‌شود ۶۳ متر مربع مساحت دارد و در ارتفاع ۳۱۰ متری از سطح زمین ساخته شده است.


بخش‌های مهم آسمان خراش کینگ‌ پاور ماهاناخون
بخش‌های مهم آسمان خراش کینگ‌ پاور ماهاناخون
به عنوان بخش‌های مهم آسمان خراش کینگ‌ پاور ماهاناخون the king power mahanakhon skywalk باید به ۱۰ هزار متر مربع فضای تجاری و ۲۰۹ فضای مسکونی تحت اختیار ریتز کارلتون اشاره کرد که قیمت‌هایشان بین ۱ میلیون تا ۱۷ میلیون دلار متغیر است. هتل اورینت اکسپرس بانکوک در برج ماهاناخن واقع شده و از ۱۵۴ اتاق شامل ۹ سوئیت و ۲ پتنت هاوس تشکیل می‌شود. بیش از ۲۰۰ آپارتمان به همراه هتل ۱۵۰ اتاقه در برج تعبیه شده است. همچین یک رستوران و بار آسمانه بر بالای ساختمان تعبیه شده است. به جرات می توان گفت که آسمان خراش MahaNakhon کینگ پاور یکی از پیچیده ترین مجموعه های چندعملکردی در کشور تایلند محسوب می شود.

برج آزادی تهران

برج آزادی تهران

برج آزادی تلفیقی از معماری هخامنشی، ساسانی و اسلامی است؛ به‌طوری که قوس بیضی‌شکل برج نمادی از طاق کسری است و کاشی‌کاری فیروزه‌ای‌ از دوره صفوی و شیارهای بالای برج از بادگیرهای یزد اقتباس شده‌اند که در کنار نمادهای معماری مدرن و ساختار بتنی، جذابیتی دوچندان به برج آزادی بخشیده‌اند.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.